@bettypavkova

středa 29. listopadu 2017

Unboxing další knižní výhry!

Ahoj! Zdravím Vás u dnešního článku, který bude hooodně podobný tomu včerejšímu! Na mě se totiž usmálo neskutečné štěstí a já během dvou dnů zvítězila hned ve dvou blogerských soutěžích!
první výhře jste si mohli přečíst včera, a dnes pro Vás mám unboxing nový. Výhra je tentokrát od Čítám, teda som. Moc Ti děkuji! Udělala jsi mi obrovskou radost! A jak že samotný balíček vypadal a co se v něm ukrývalo? Pojďte se mrknout! :)

Balíček přišel v krabičce od Fairy Lootu a měl přes dvě kila! UF!



Mimochodem! Krabička od Fairy Lootu mi udělala mega radost, protože na něm je citát od Gaimana, musela jsem se hned pochlubit příteli – Gaimanovi komiksy miluje! :D


A jaké že poklady balíček ukrýval?

Hned čtyři knihy, krásnou "prostorovou" záložku a podepsané záložky!

První knížka, která na mě vykoukla, je Chrany od Petera V. Bretta! Jde o povídky, které doplňují sérii Démonská série. Musím se přiznat, že tuto sérii jsem nečetla, ale autorovo jméno mi neznámé není. Povídky si určitě přečtu, myslím, že by neměl být problém, když samotnou sérii neznám. A pokud bude, dokoupím si sérii! :D Co je na knížce tak speciální?! Je podepsána samotným autorem!



Další knížka v balíčku byla Dům, ve kterém od Miriam Petrosjanové. Tohle je knížka, na kterou jsem několikrát koukala. Musím se přiznat, že mě láká už tou nádhernou obálkou. Je tajemná a temná a to si i od příběhu slibuji. Četla jsem, že to není úplně jednoduchá kniha, že se u ní musí přemýšlet a to je paráda! Moc se na ni těším. :)


Třetí knížka je Městečko Pines od Blakea Croucha a to je další knížka na kterou jsem už několikrát koukala! Slibuje totiž mix hororu, thrilleru a sci-fi. Je přirovnávána k Aktům X (které miluji!) a doporučována milovníkům Kinga (toho miluju ještě víc!). Opravdu se na knížku strašně těším! :)


Poslední knížka z balíčku je Řekni vlkům, že jsem doma od Carol Rifka Brunt. Tahle kniha mi názvem něco říkala, ale nijak víc jsem o ní nevěděla - a panebože! Dost možná to bude první kniha, kterou si z těch výherních přečtu! Vypadá dojemně, "silně" a perfektně! Zkusila jsem první stránku a čte se sama, bude to hodně silní kniha...


V balíčku však nebyly pouze knihy, byla tam také NÁDHERNÁ záložka! Je krásná, nádherná, úplně ji vidím třeba v Pýše a předsudku, k tomu se bude dokonale hodit! :) V reálu vypadá ještě nádherněji, než na fotce.


A nakonec? Podepsané záložky! Dvě jsou od Cory Carmack od které se mi moc líbila kniha Losing it - chtěla jsem si ji přečíst už dlouho a když jsem zjistila, že vyhraju její podpis, musela jsem ji mít! Kamarádka mi ji našla v Levných knihách a já ji prakticky během jednoho dne přečtla. Další je od Mindy McGinnis s poslední je od Marie V. Snyder!




Jak jste si mohli všimnout, Andy se mi neskutečně touto sérií trefila do vkusu. Ze všech knih jsem moc nadšená a ještě jednou Ti neskutečně děkuji! :)



18 komentářů:

  1. Ó, no to je krása! Veľká gratulácia, taký mega balíček by veru potešil nejedného knihomoľa :) Ach, a tá záložka - dokonalá♥ (ja som závislá na záložkách :D). Veľmi sa s tebou teším a prajem príjemné čítanie ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je úžasná výhra :) Samé pěkné knihy :) Já bych byla nadšená už jen z té krabice od Fairy Lootu :D Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že s u tebe s výhrami roztrhl pytel. :)) Ke knihám gratuluju, ani jednu jsem nečetla, ale nevypadají vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo měla jsem jednou v životě štěstí v soutěžích...:D Děkuji :) Jsem na ně moc zvědavá, vážně byla soutěž jako tvořená pro mě :)

      Vymazat
  4. Městečko mám už delší dobu doma a Dům, ve kterém... si chci už dlouho přečíst. :)
    Užij si čtení. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Docela ti závidím ty záložky, momentálně jich mám nedostatek, protože jsem někam zašantročila krabici s hromadou záložek a nemůžu ji najít. :D

    Mimochodem, konečně si tě musím přidat na feedly, jsem děsná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je taky závidím :/ :D
      Nápodobně, já na to strašně zapomínám... -_- :D

      Vymazat
  6. To je nádhera, moc ti gratuluju! Ta záložka je úplně božská a mám hned chuť si jít nějakou hezkou vyrobit... :D
    Jinak tituly jdou většinou trochu mimo mě, ale na Řekli vlkům.. jsem zaujatě koukala, bohužel jen koukala, tak pak určitě napiš, jak se líbila! :) (o čemž nepochybuji, že napíšeš :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny balíček :) A tie tri kaktusy na fotkách sú dokonalé, mala by som si také zaobstarať aj ja, tie aspoň netreba tak často polievať. :D :D
    Inak... Mestečko Pines mi je nejaké povedomé. Nie je aj seriál? Zdá sa mi, že som už na niečo také natrafila. Ale s Aktami X úplne súhlasím. Akurát pred dvomi týždňami sme dopozerali s priateľom poslednú sériu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je podle toho i serial :) a jinak kaktousky jsou super, jediny mi prave neumrou. A jsou za par korun z ikey! :-D

      Vymazat
  8. Opožděně gratuluji k výhře. Já v listopadu taky celkem vyhrávala - což mě dost překvapilo, když přihlédnu k mému štěstí. Nejdříve to byla kniha Život před sebou a potom Tisíc polibků. Ještě jednu jsem ale nečetla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to také gratuluju! :-) Tisíc polibků bych si docela přečetla :-)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá velkou radost a moc za něj děkuji. :-)